• Ühine meiega ja treeni end mugavalt vormi

    • Tasuta treeningvideod
    • Eesti tipptreenerid
    • Sinu enda kodu mugavustes
    • Treeni ükskõik millal
    • Treeni piiramatu arv kordi
    • Küsi nõu ekspertidelt
    • Erinevad aeroobikastiilid

    Liitudes kohe on kuuhind vaid 19.99

    Kliki siia et
    lugeda lähemalt

  • Arvamused

    • Jana Koppel:

      "Pea aastake Kaja juures boxmix'i ja tantsu (maraton treeningud) ning minust sai uuesti sündinud inimene! Kaja otseseks teeneks loen enda seljalihaste taaselustamise ning õlavöötme taastekke :-) . 1 kord nädalas tema treeningut on väärt kokku kõiki teisi treeninguid. Esmamulje - wow! Teine mulje - auch! ..."
      Loe edasi »
    • Gina Bergmann:

      "Kui ei oleks Kaja imelisi boxitreeninguid ei oleks mina arvatavasti hetkel BCombati treenerite ridades. Jah, mõnikord olin ka peaaegu hingetuna lebamas, aga elu ei mõõdetagi mitte hingetõmmete arvuga, vaid hetkedega, mis muudavad meid hingetuks. Ja see positiivsus ja armastus spordi vastu on ..."
      Loe edasi »
    • Eneli Nõu, Tallinna Kiirabi:

      "Võlub Kaja treeningu intensiivsus ja tempo, ei mingit pikutamist, iga treeningu lõpus särgist vett välja väänata on siiani tõeline nauding. Olen ehtne näide sellest, kuidas aeroobika ja tantsuvõõrast inimesest on võimalik kasvatada tõeline fän. Leidsin Kaja kuskil 10 aastat tagasi ..."
      Loe edasi »
    • Eva Ottas:

      "Kaja Tuisu trenni läksin ausalt huvist näha, mis on aeroobika ja näha seda ema, kes teeb päevas päris mitu treeningut :) Super, sain kohe praktiliselt sõltuvuse ja Kaja treeningud võlusid mind raskusega, nii füüsiliselt kui ka vaimselt ..."
      Loe edasi »
    • Külli:

      "Riina on tõeline positiivsuse ja energia kehastus – igas trennis kiirgab ta meeletut energiat, mis võtab ära igasuguse paha tuju. Oma füüsilise vormi ja oskustega on ta super eeskuju kõigile. Väga hea on, et Riina seletab alati professionaalselt lahti harjutuste mõtte, mida ja mille jaoks teeme ..."
      Loe edasi »
    • Nele:

      "Riina on alati heatujuline ja rõõmus ning tema trennidest saab alati hea tuju ja positiivset energiat. Oma ala tõeline professionaal."
      Loe edasi »
    • Hedi Tammik:

      "Pilates on minu sportliku vormi loomise ja säilitamise üks olulisemaid aluseid. Regulaarselt trennis hakkasin käima tänu põlvevigastusele, millest taastumiseks erinevaid võimalusi otsisin. Olin kuulnud, et pilatese harjutused peaks lisaks treenimisele ka lihaseid lõdvestama ..."
      Loe edasi »
    • Andres Lõhmus:

      "Et kõik ausalt ära rääkida, pean alustama sellest, et märkima ära kui suhteline kõik siin elus on. Selles mõttes suhteline, et me tegelikult ei saa anda selgeid hinnanguid sündmustele, et see mis minuga juhtus on hea või halb. Hea ei pruugi tegelikult olla hea ning välistelt justkui ..."
      Loe edasi »
    • Elen Ting:

      "Läksin ükskord sõbrannaga kaasa joogasse ja hakkas kohe väga meeldima ja just sellepärast, et Helbe on väga,armas ,soe ja tore inimene.Tänu temale meeldib mulle jooga väga. Lähen joogasse mõnusa ja sooja tundega ja loomulikult tulen veel parema tundega :) ..."
      Loe edasi »
    • Margit:

      "Olin pilatese harjutustest lugenud, et need on tõhusad rühi ja kehakuju parandamiseks. Tundsin, et just selline treening on mulle sobiv - rahulik ja mitte erilist pingutust nõudev. Nii ma alustasingi pilatese treeningutega paar aastat tagasi ..."
      Loe edasi »
    Loe kõiki arvamusi
  • Foorum

    • Soovin personaalset toitumise nõuannet :)

      Tere!

      Soovin samuti personaalset toitumise nõuannet! :)

      Parimate soovidega,

      Kersti
      Loe edasi »
    • Soovin personaalset toitumise nõuannet :)

      Tere!

      Soovin samuti personaalset toitumise nõuannet :)

      Päikest!
      Loe edasi »
    • Koduaeroobika koduleht nüüd avatud! Mis arvate? :)

      Mina olen ka kindlasti sihtrühm, sest kolides linnast maale ei jõua enam treenimgsaalides käia. Kodus ikka selle tunnikese näpistab. Kas ...
      Loe edasi »
    • Toidulisandid

      Kas on mingit kasu kui manustada L-Carnitine ampull 20 min enne trenni ( kiirem rasvapõletus, rohkem võhma)?
      Loe edasi »
    • Personaalne toitumis nõustamine

      Tere!
      Soovin toitmis nõustamist.
      Loe edasi »
    Vaata foorumit
  • Liitu meie Facebook-i
    lehega ja võid võita
    6 KUUD TASUTA
    liikmelisust! ↓

    Intervjuu Fitness.ee-st "TUNNE EESTI TREENERIT: Egle Eller-Nabi"

    Öeldakse, et naine on just kõige ilusamas eas siis, kui ta beebiootel on. See väide peab uue Fitness.ee persooni, Egle Eller-Nabi (28), juures kindlalt paika. Tema energilisus ja aktiivne eluviis peaks eeskujuks olema ka neile, naistele – kes veel “kõige ilusamas” eas ei ole =). Kuidas Egle end vormis hoiab ja oma beebikõhu eest hoolt kannab, saate lugeda juba ise.

     

    Kus spordiklubis ja Mis treenigtunde sa annad?
    Annan trenne spordiklubis Sparta ja Amritaspa. Juhendan GrooveFXi, show tantsu treeninguid, stripaeroobikat, intervallstepi tundi ja funktsionaalseid lihastreeninguid. Samuti töötan personaaltreenerina.

    Kuidas sa jõudsid treeneri ameti juurde, sinu staaž?
    Treeneriameti juurde jõudsin läbi tantsu. Hakkasin tantsima juba 4 aastaselt. Kooli ajal tegelesin ka kergejõustikuga. Spordipisik oli mul juba lapseeast sees. 7 aastat tagasi hakkasin juhendama cheerleaderite treeninguid. Sain üsna pea aru, et õpetamine mulle kohe sobib. Samal ajal tärkas mul ka huvi aeroobika vastu. Algselt küll vaid tantsuliste aeroobika stiilide vastu. Viimased kaks aastat olen täiendanud teadmisi peamiselt lihastreeningu ning jõusaali treeningu alal.

    Kus oled õppinud/haridustase/kogemused/?
    Olen lõpetanud Kärdla Keskkooli Hiiumaal ning Rudolf Tobiase nimelise muusikakooli klaveri erialal. Olin aasta vahetusõpilane Venetsueelas, õppides kohalikus keeltekoolis hispaania ja inglise keelt. Lõpetasin Estonian Business Schooli ning elasin ja töötasin aasta Milanos. Treenerina olen end täiendanud mitmetel koolitustel ning workshoppidel. Samuti õpin ja loen palju iseseisvalt.

    Kas treeneriamet on sinu jaoks rohkem töö või hobi?
    Treeneriamet on minu jaoks töö, mida suudan teha nagu oleks see mu hobi. Armastan oma tööd treenerina väga.

    Kas treeneriks sünnitakse või saadakse?
    Ma arvan, et nii üht kui teist. Sul võivad olla väga head treenerile omased iseloomujooned, kuid selleks, et teisi õpetada ja juhendada, tuleb ka endal pidevalt areneda ja õppida. Vastasel juhul pole ju mingist hetkest enam teistele midagi edasi anda.

    Milline on sinu arvates ideaalne treener? 
    Ideaalne treener on energiline, heas vormis, teeb oma tööd kirega, hea suhtleja, õpihimuline, siiras. Omadusi, mida siia lisada on palju.

    Kas sa oled alati treeneri rollis või tegeled ka millegi muuga?
    Töötan Tallinna Kesklinna Valitsuses Kultuuri- ja Noorsootöö osakonnas. Minu põhitööks on tervise ja kultuurisündmuste korraldamine erinevatele vanusegruppidele. Tõlgin ja koostan treeningkavasid ajakirjale Hers ning Muscle & Fitness. Vaba aja püüan veeta oma pere ja sõbrannadega. Tihti võib mind leida kas kellegi teise trennist või mõne muu sportliku ajaveetmisviisiga tegelemas.

    Eesmärgid tulevikuks?
    Mul on väga vedanud, mul on töö, mida teen rõõmuga, armastav perekond ning sõbrad, kes on minu jaoks alati olemas. Loodan, et see jääb alati nii ning oskan seda hinnata ja hoida mis mul on. Lähiaja tähtsaim eesmärk, on ilmale tuua oma laps.

    Sa oled beebiootel. Kuidas hoiad end raseduse ajal vormis?
    Olen kogu raseduse jooksul olnud väga liikuv ja aktiivne. 7 kuu lõpuni andsin ka rühmatreeninguid. Kõik suure koormusega ja hüpetega trennid olen oma treeningkavast välja jätnud ning asendanud jooga ning venitustrenniga. Nüüd kus mu rasedus on päris lõpufaasis sobib mulle aeroobne treening jõusaalis ja vabas õhus, jooga ning ujumine.

    Paljud naised kardavad raseduse ajal treeninguid jätkata, kuidas suhtud sina beebikõhuga treeningutesse? Mida tohiks ja mida mitte teha?
    Minu soovitus on jätkata kindlasti aktiivset eluviisi. See on tervislik ja hea nii emale kui ka sündivale lapsele. Tuleks alati jälgida oma enesetunnet ning kui mingi spordiala või harjutus tundub ebamugav, tuleb see ära jätta. Soovitav on nõu pidada ka oma arstiga. Kindlasti pole rasedus aeg, mil alustada mõne uue spordialaga. Ma ei soovita spordialasid, mis põhjustavad liigset lihaspinget, hüppeid, ratsutamist, ekstreemspordialasid.

    Mida soovitaksid noortele lapseootel emadele?
    Lapseootus on väga ilus aeg, nautige seda ning püüdke oma tegevustes ja otsustes alati arvestada, et olete kahekesi.

    Kust leiad motivatsiooni ja energiat?
    Saan energia ja motivatsiooni oma tegevustest ning lähedastest inimestest. Kui tunnen, et olen energiast täiesti tühi ja väsinud, püüan võtta paar vaba päeva ning sõita Hiiumaale. Juba laevalt maha sõites tunnen, kuidas saan positiivset energiat.

    Kelleks soovisid lapsena saada?
    Mannekeeniks või õpetajaks. Mõnes mõttes on mõlemad unistused täitunud - olen teinud erinevaid moeshowsid, fotosessioone, aastaid tantsisin ja esinesin erinevate showgruppidega laval ning treenerina olen ka ju õpetaja/ juhendaja ametis.

    Kes kehastab sinu jaoks ideaalset vormi?
    Ma ühte kindlat nime ei oskagi anda ideaalsele vormile. See võib olla igaüks, kes elab tervislikult ning on sealjuures elurõõmsa ja positiivse ellusuhtumisega. Minu jaoks ideaalne vorm ei tähenda vaid välist treenitust vaid ka seesmist tasakaalu.

    Millise piirkonnaga oma kehas oled sina kõige enam rahul?
    Ma olen kõigi oma kehaosadega väga rahul - kõik on mulle vajalikud.

     

    Muusikateoste kasutamine sellel leheküljel on kooskõlastatud EAÜ/NCB-ga.