• Ühine meiega ja treeni end mugavalt vormi

    • Tasuta treeningvideod
    • Eesti tipptreenerid
    • Sinu enda kodu mugavustes
    • Treeni ükskõik millal
    • Treeni piiramatu arv kordi
    • Küsi nõu ekspertidelt
    • Erinevad aeroobikastiilid

    Liitudes kohe on kuuhind vaid 19.99

    Kliki siia et
    lugeda lähemalt

  • Arvamused

    • Jana Koppel:

      "Pea aastake Kaja juures boxmix'i ja tantsu (maraton treeningud) ning minust sai uuesti sündinud inimene! Kaja otseseks teeneks loen enda seljalihaste taaselustamise ning õlavöötme taastekke :-) . 1 kord nädalas tema treeningut on väärt kokku kõiki teisi treeninguid. Esmamulje - wow! Teine mulje - auch! ..."
      Loe edasi »
    • Gina Bergmann:

      "Kui ei oleks Kaja imelisi boxitreeninguid ei oleks mina arvatavasti hetkel BCombati treenerite ridades. Jah, mõnikord olin ka peaaegu hingetuna lebamas, aga elu ei mõõdetagi mitte hingetõmmete arvuga, vaid hetkedega, mis muudavad meid hingetuks. Ja see positiivsus ja armastus spordi vastu on ..."
      Loe edasi »
    • Eneli Nõu, Tallinna Kiirabi:

      "Võlub Kaja treeningu intensiivsus ja tempo, ei mingit pikutamist, iga treeningu lõpus särgist vett välja väänata on siiani tõeline nauding. Olen ehtne näide sellest, kuidas aeroobika ja tantsuvõõrast inimesest on võimalik kasvatada tõeline fän. Leidsin Kaja kuskil 10 aastat tagasi ..."
      Loe edasi »
    • Eva Ottas:

      "Kaja Tuisu trenni läksin ausalt huvist näha, mis on aeroobika ja näha seda ema, kes teeb päevas päris mitu treeningut :) Super, sain kohe praktiliselt sõltuvuse ja Kaja treeningud võlusid mind raskusega, nii füüsiliselt kui ka vaimselt ..."
      Loe edasi »
    • Külli:

      "Riina on tõeline positiivsuse ja energia kehastus – igas trennis kiirgab ta meeletut energiat, mis võtab ära igasuguse paha tuju. Oma füüsilise vormi ja oskustega on ta super eeskuju kõigile. Väga hea on, et Riina seletab alati professionaalselt lahti harjutuste mõtte, mida ja mille jaoks teeme ..."
      Loe edasi »
    • Nele:

      "Riina on alati heatujuline ja rõõmus ning tema trennidest saab alati hea tuju ja positiivset energiat. Oma ala tõeline professionaal."
      Loe edasi »
    • Hedi Tammik:

      "Pilates on minu sportliku vormi loomise ja säilitamise üks olulisemaid aluseid. Regulaarselt trennis hakkasin käima tänu põlvevigastusele, millest taastumiseks erinevaid võimalusi otsisin. Olin kuulnud, et pilatese harjutused peaks lisaks treenimisele ka lihaseid lõdvestama ..."
      Loe edasi »
    • Andres Lõhmus:

      "Et kõik ausalt ära rääkida, pean alustama sellest, et märkima ära kui suhteline kõik siin elus on. Selles mõttes suhteline, et me tegelikult ei saa anda selgeid hinnanguid sündmustele, et see mis minuga juhtus on hea või halb. Hea ei pruugi tegelikult olla hea ning välistelt justkui ..."
      Loe edasi »
    • Elen Ting:

      "Läksin ükskord sõbrannaga kaasa joogasse ja hakkas kohe väga meeldima ja just sellepärast, et Helbe on väga,armas ,soe ja tore inimene.Tänu temale meeldib mulle jooga väga. Lähen joogasse mõnusa ja sooja tundega ja loomulikult tulen veel parema tundega :) ..."
      Loe edasi »
    • Margit:

      "Olin pilatese harjutustest lugenud, et need on tõhusad rühi ja kehakuju parandamiseks. Tundsin, et just selline treening on mulle sobiv - rahulik ja mitte erilist pingutust nõudev. Nii ma alustasingi pilatese treeningutega paar aastat tagasi ..."
      Loe edasi »
    Loe kõiki arvamusi
  • Foorum

    • Soovin personaalset toitumise nõuannet :)

      Tere!

      Soovin samuti personaalset toitumise nõuannet! :)

      Parimate soovidega,

      Kersti
      Loe edasi »
    • Soovin personaalset toitumise nõuannet :)

      Tere!

      Soovin samuti personaalset toitumise nõuannet :)

      Päikest!
      Loe edasi »
    • Koduaeroobika koduleht nüüd avatud! Mis arvate? :)

      Mina olen ka kindlasti sihtrühm, sest kolides linnast maale ei jõua enam treenimgsaalides käia. Kodus ikka selle tunnikese näpistab. Kas ...
      Loe edasi »
    • Toidulisandid

      Kas on mingit kasu kui manustada L-Carnitine ampull 20 min enne trenni ( kiirem rasvapõletus, rohkem võhma)?
      Loe edasi »
    • Personaalne toitumis nõustamine

      Tere!
      Soovin toitmis nõustamist.
      Loe edasi »
    Vaata foorumit
  • Liitu meie Facebook-i
    lehega ja võid võita
    6 KUUD TASUTA
    liikmelisust! ↓

    Arvamused treeneritest

    JANA KOPPEL:

    Pea aastake Kaja juures boxmix'i ja puhast tantsu (maraton treeningud)  ning minust sai uuesti sündinud inimene! Kaja otseseks teeneks loen enda seljalihaste taaselustamise ning õlavöötme taastekke :-) . 1 kord nädalas tema treeningut on väärt kokku kõiki teisi treeninguid. Esmamulje - wow! Teine mulje - auch! Kolmas mulje - Kajaga saan ma end uuesti järje peale!

    Kui kokku võtta lühidalt, miks Kaja? Siis minu vastuseks on: Sära, professionaalsus, ühendamine ja power! Go, babe, go!

    GINA BERGMANN

    Kui ei oleks Kaja imelisi boxitreeninguid ei oleks mina arvatavasti hetkel BCombati treenerite ridades. Jah, mõnikord olin ka peaaegu hingetuna lebamas, aga elu ei mõõdetagi mitte hingetõmmete arvuga, vaid hetkedega, mis muudavad meid hingetuks. Ja see positiivsus ja armastus spordi vastu on mind saatnud nendest tundidest siiani. Paljud inimesed on jõudnud kaugemale kui nad ise usuvad - seetõttu, et keegi teine usub nendesse. Aitäh uskumast Kaja!

    ENELI NÕU, Tallinna Kiirabi

    Võlub Kaja treeningu intensiivsus ja tempo, ei mingit pikutamist, iga treeningu lõpus särgist vett välja väänata on siiani tõeline nauding. Olen ehtne näide sellest, kuidas aeroobika ja tantsuvõõrast inimesest on võimalik kasvatada tõeline fän. 

    Leidsin Kaja kuskil 10 aastat tagasi.Sattusin kohe edasijõudnute trenni, kus olin totaalse aeroobika-võhikuna ikka väga hädas, pusisin tagareas ja lubasin endale, et ma mitte kunagi enam selle treeneri tundi ei lähe. Aga kuna mul oli arsti poolt võitluskunstidele kriips peale tõmmatud (ei tohtinud olla kontakti), siis seadsin ma sammud taas Kaja juurde, et võidelda (üksi kujutletava vastasega) Kaja boxmix aeroobikas. 

    Kaja trennide tempo on intensiivseim, teiste trennist tulen vahel ka kergelt niiske särgiga, sealt aga alati higist tilkuvana. Kui ma poleks leidnud Kaja, siis ilmselt minust ikkagi aeroobikatibi saanud poleks. Liikunud ja trenni teinud olen ma terve oma teadliku elu, Kaja oli uus leid, meeldis ja meeldib siiani. Kajal on oma käekiri ja kui sellega harjud, siis on kavade õppimine suhteliselt lihtne, aga ise peab tahtma pusida, kui alla annad, siis nendes tundides hakkama ei saa. 

    Kaja treeningud arendavad ülihästi aeroobset, kohati ka anaeroobset vastupidavust, terve aasta korralikult boxmixis käies ei ole probleem ntx maijooksul 7km läbida, annab selleks igati hea põhja. 

    Kokkuvõtteks saan öelda, et mulle meeldivad Kaja tantsu- ja boxitunnid,neis on suur kasu vaimule, füüsilisele arengule, vormile ja kehakaalule.

    EVA OTTAS:

    Kaja Tuisu trenni läksin ausalt huvist näha, mis on aeroobika ja näha seda ema, kes teeb päevas päris mitu treeningut :)

    Super, sain kohe praktiliselt sõltuvuse ja Kaja treeningud võlusid mind raskusega, nii füüsiliselt kui ka vaimselt, sest kavad olid ikka tantsupedagoogile kohaselt keerulised, mis mulle kui tantsijale just pinget pakkusid. Oma treeneriameti olengi tegelikult õppinud Kaja käest, sest tõesti ta on perfektne näide: hea õpetusmetoodika, head kavad, heas vormis ja korrektne. Üks tõeline treener.

    ANDRES LÕHMUS

    Et kõik ausalt ära rääkida, pean alustama sellest, et märkima ära kui suhteline kõik siin elus on. Selles mõttes suhteline, et me tegelikult ei saa anda selgeid hinnanguid sündmustele, et see mis minuga juhtus on hea või halb. Hea ei pruugi tegelikult olla hea ning välistelt justkui  halb sündmus võib kujuneda tegelikult millekski heaks.

    Mina ei oleks tõenäoliselt saanud Kajaga tuttavaks ning vaevalt, et sattunud ka Boxmixi , kui ma ei oleks ..... sõitnud Kaja autole  tagant sisse ühel 2009 aasta päikeselisel septembiõhtul.  Autoavarii, kuigi suhteliselt tühine, mis on  siiski just kui negatiivne sündmus, osutus tagasivaatlikult vägagi positiivseks, ma nimelt avastasin Boxmixi. 

    Suhteliselt sportliku inimesena ei teadnud ma Boxmixist  2 aastat tagasi mitte kui midagi, “karistuseks”  lubasin Kajale  osaleda proovitrennis Tema rühmatreeningul.

    Nüüd on sellest möödas täpselt 1 nädal vähem kui 2 aastat ning  Boxmixist  on  saanud minu sportlik armastus  ja  peab tõdema , et ka sõltuvus.

    Poksitreening Kajaga on tõsiselt intensiivne ja tõhus treening sellele, kes soovib mitte lihtsalt musklit kasvatada, vaid soovib kasvatada oma  füüsilist  ning ma  ei saa mainimata  jätta, et ka mentaalset vastupidavust. 

    Eelmainitu saavutamiseks on vaja loomulikult järjepidavust ja distsipliini,  arvan, et hakkamaks Kaja poksi tõeliselt nautima, on vaja järjepidavalt treenida 2 korda 1 tund nädalas.  Loomulikult tuleb kasuks, lisaks sellele 2-le tunnile  Kaja üsna kõrge pulsisagedusega poksitrennile nädalas,  täiendav füüsiline koormus rahulikumal pulsil.

    Kellele  boxmix meeldima hakkab,  mõtleb tõenäoliselt kolmanda treeningkorra lisamist aeg ajalt või alaliselt oma  treeningnädalasse.

    Kaja poksitrenn on tõesti intensiivne, näiteks toon ühe  väga heas vormis oleva spordisõpra, kes  jõusaalist Kaja trenni tulles  tunnistanud hiljem , et jõusaalis treenides mõtles, et mida need  seal rühmatreeningus õhku vehivad, kuid peale 20 minutilist Boxmixi sai Tal  “õhk”  ja võhm otsa. Tänaseks on mainitud spordisõber tegija nii jõusaalis kui boxmixis, kuid  põhitreening rõhuga poksile.

    Mina olen viimase 5 aasta jooksul teinud regulaarselt koormustesti ning varasem  hea koormustaluvuse näitaja on viimasel  aastal oluliselt paranenud, e. teen sama koormustaluvuse tulemuse ära  madalama vererõhu ja pulsiga vaatamata sellele, et iga aasta olen kummaline küll aga ühe aasta vananenud.   

    Miks lisaks füüsilisele vastupidavusele mainisin ka vaimset vastupidavust, on see, et Boxmixi treening annab väga ilmekalt aimu sellest, et inimese tegelik võimekus on oluliselt suurem sellest , mis Sulle  tundub võimekus olevat. Nimelt, et kui tunned , et enam ei  jõua, siis Kaja poks treenib Sind jõudma ka siis kui enam ei jõua. Ehk treenib Sinu vaimu. Kaja treeninguid iseloomustab ka sellise treeningtempo hoidmine, mis on kindlasti kõrgem ja intensiivsem kui  Sina ise  oma tempo valiksid, kuid mitte ka selline, et jõuaksid kiiresti energiavõlga e. “kukuksid auku”.  Selline mängimine , treenimine  “jõudmise” piiridel.

    Ma ei saa mööda minna KEHAST  kommenteerides  Kaja poksitreeninguid. Õigemini keha ilust. Nii ilusamad kui vähem ilusamad mehed soovivad kõik olla millegi pärast ülalt laiemad ja keskelt kitsamad.  Ehk laiemaid õlgu, sitkeid käe ja rinnalihaseid ning väiksemat trimmimat kõhtu.  Ausalt öeldes on see päris uskumatu, kuidas selle boxmixi “õhku tampimisega ” see juhtub ehk Sinu keha hakkab muutuma. Kasuks tuleb muidugi ka see kui mõelda millal ja mida suhu panna.

    Samas naisterahvaste puhul, keda selle minu 2 aastase Kaja rühmapoksi kogemuse ajal  on rühmas domineeriv enamus, toimub keha areng teisiti kui meestel. Naised ei lähe lihasesse, vaid  muutuvad sitkeks ja lähevad lihtsalt ilusamaks. Ning mõned neist väga kiiresti.

    Kokkuvõttes soovitan soojalt ning selleks pole vaja üldse autoplekki mõlkida ,et Kaja tõhusa ja lõbusa treeningutega liituda.

    SINU VORM JA SUUTLIKKUS PARANEB TÕESTI  VÄGA TÕHUSALT.

    Nele

    Riina on alati heatujuline ja rõõmus ning tema trennidest saab alati hea tuju ja positiivset energiat. Oma ala tõeline professionaal.

    Külli

    Riina on tõeline positiivsuse ja energia kehastus – igas trennis kiirgab ta meeletut energiat, mis võtab ära igasuguse paha tuju. Oma füüsilise vormi ja oskustega on ta super eeskuju kõigile. Väga hea on, et Riina seletab alati professionaalselt lahti harjutuste mõtte, mida ja mille jaoks teeme.

    Hedi Tammik

    Pilates on minu sportliku vormi loomise ja säilitamise üks olulisemaid aluseid. Regulaarselt trennis hakkasin käima tänu põlvevigastusele, millest taastumiseks erinevaid võimalusi otsisin. Olin kuulnud, et pilatese harjutused peaks lisaks treenimisele ka lihaseid lõdvestama, kuid sellise efekti saavutamine nõuab aega ja püsivust. Paljud esmapilgul mängleva kergusega sooritatavad harjutused osutusid järgi tegemisel tõeliseks väljakutseks. Teisalt oli ka harjutusi, mille mõjust alguses üldse aru ei saanud. Kord korra järel hakkas kehatunnetus üsna märkamatult paranema ja viimasel ajal olen üha rohkem avastanud, et treening ei ole mitte kurnav punnitamine, vaid mõnus ja lõdvestav, ent siiski väga intensiivne pingutus – suureneb lihasjõud ja tänu soodsale pulsivahemikule toimub ka tõhus rasvapõletus. Lisaks pean märkima, et varem sageli esinenud alaselja- ja põlvevalud on aina harvemaks jäänud ning regulaarsed pilatesetunnid on läbi parema rühi ja kehakontrolli tõstnud minu tulemuslikkust nii teistes trennides kui ka igapäevatoimingutes.

    Margit

    Olin pilatese harjutustest lugenud, et need on tõhusad rühi ja kehakuju parandamiseks. Tundsin, et just selline treening on mulle sobiv - rahulik ja mitte erilist pingutust nõudev.
    Nii ma alustasingi pilatese treeningutega paar aastat tagasi, kuid järjepidevalt ja võib öelda, et ka pühendunult käin pilatese tundides aasta algusest. Selgus, et tegemist ei ole lihtsa treeninguga, vaid nagu meie treener Eva-Lena tabavalt ütleb „pilates, see on higi, vaev ja pisarad“. Täiesti tõsi! Kõik harjutused nõuavad maksimaalset pingutust ja õigesti tegemist. Just õigesti harjutuste tegemises peitub võti, sest muidu ei toimu edasiminekut. Alguses võttis aega, et kõik need lihased, mida harjutuse tegemisel kaasama peab, üldse üles leida. Ja jätkuvalt pakub iga treeningtund avastamisrõõmu.
    Väga oluline on treener, kelle juhendamisel pilatese harjutusi teha. Hindan Eva-Lena nõuandeid ja suunavaid märkusi.
    Lühikese, kuid järjepideva treenimise tulemusena on juba paranenud minu rüht ja muutunud figuur, kadunud mõned lisakilod ja seljavalud, millega ka aeg-ajalt varem kimpus olin. Aga ma olen alles algaja!

    ESTA PILT
    Tartu Ülikool, täienduskoolituse programmijuht

    Olen suur tantsutrennide fänn ja Enn Meiesare tantsutrenne mäletan juba väga ammustest aegadest. Õnneks on Enn ka särav ja energiline inimene, kes jõuab trenne andma üle Eesti. Nii olengi saanud tema latiinotrenne nautida paljudel aeroobikaüritustel. Ka on Enn väga tihti Tartus trenne andmas ja siis ei taha küll kunagi trennist puududa.Tema trenn on lõbus, emotsionaalne ja tempokas. Ta nakatab koheselt kõik oma hea tujuga. Trenn möödub alati väga kiiresti, kõik on saanud kõva koormuse ja mõnusa tantsuelamuse. Tantsutrennidega on ka see hea, et kellegil ei maksa karta kui sammud päris hästi välja ei tule. Lubatud on ka omalooming. Põhiline on tunnist saadud hea elamus kena muusika saatel. Seda Ennu tantsud kindlasti pakuvad!

    Jõudu teile, hea lehekülg ja hea võimalus kodus treenijatele!

    LIISI SEIL
    "Sakala" ajakirjanik

    Olen Enn Meiesaare trennis käinud juba kümmekond aastat ja selle aja jooksul on meist saanud head tuttavad. Või õigusega nimetada teda oma personaaltreeneriks, kuigi minuga koos spordib terve saalitäis harrastajaid. Ennul jätkub tähelepanu igaühele ja tema positiivne energia täidab kogu ruumi. Enn on väga mitmekülgne treener. Tema juhendamisel olen saanud kaasa lüüa nii tantsu-, combo kui body treeningutes, õppinud poksimist ja harjutanud bodybalance. Mulle meeldivad kõige rohkem tantsulised tunnid. Ennu visiitkaart on muidugi latino – see stiil meeldib vist talle endalegi kõige rohkem, sest trennisaalis kõlavad sageli lõunamaiseid rütmid. Kuid oleme treeningutel kasutanud ka liikumisi, mis on pärit flamenkost, salsast, rumbast ja isegi kõhutantsust. Mõnes tunnis kehastume tänavatüdrukuteks ning tantsime uljalt funky’t, teine kord üllatab treener meid klassikalise muusika ja balleti stiilis aeroobikaga, mis lõpeb tavaliselt kankaaniga. Vahel kraamib Enn välja swing-aeroobika plaadi – siis saame tunda ennast Broadway tähtedena. Väga omapärane on ka Ennu välja mõeldud etnoaeroobika, mille liigutused pärinevad eesti rahvatantsust. Arvan, et kõige selle eest tuleb tänulik olla Ennu rikkalikele teadmistele – ta on ju Viljandi kultuuriakadeemia tantsueriala õppejõud. Mulle meeldibki kõige rohkem see, et Ennu treeningutes tunnen end kindlates kätes olevat – ma tean, et saan tema juhendamisel igati professionaalse treeningu ja hea enesetunde. Tuleb vaid kohale minna ja kõik ülejäänu sujub juba iseenesest!

    GINA BERGMANN

    Minu esimesed rühmatreeningu sammud sai astutud Ennu trennis. Imestasin alati kuidas mahub ühte inimesse nii palju head energiat, positiivsust. Jagub endale ja jagamiseks teistega. Ennu edu saladus peitub täiuslikkuses, lojaalsuses ja järjepidevuses.....ning naeratuses. Minu tuhandemiiline treenerikarjäär sai alguse ühest sammust ja olen õnnelik ning tänulik, et see samm sai tehtud just tema trennis, kus jõudsin teadmiseni, et elu ilu seisneb teha midagi teistega koos.

    Muusikateoste kasutamine sellel leheküljel on kooskõlastatud EAÜ/NCB-ga.